reklama

Fotohádanka

Fotohádanky som nikdy nedával, ani neriešil. Ale fotka, ktorú som urobil včera, ma dostala. Ak by som to práve nevyfotil, neveril by som, že by výsledok mohol byť taký ... no veď uvidíte. Vopred sa ospravedlňujem, že na CRT monitoroch bude fotka možno príliš tmavá.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (9)
Obrázok blogu

Ako pomôcku uvediem parametre expozície :

Čas : 5 s
Clona : F/4,5
Citlivosť : ekv. ISO 1600
Ohnisková vzdialenosť : výrez ekv. 450 mm (pre 35mm film)

Slavomír Nemšák

Slavomír Nemšák

Bloger 
  • Počet článkov:  68
  •  | 
  • Páči sa:  1x

Opäť raz stratený v preklade. Zoznam autorových rubrík:  Zo života v JaponskuCestovanie po JaponskuCestovanieVeda a školstvoSúkromneNezaradené

Prémioví blogeri

Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu